Nie wolno przedobrzyć czyli konkursy internetowe

Często wielu z nas ma problemy z tym jak uważać na konkursy internetowe, które są zwyczajnymi oszustwami. Oczywiście wiadomo, że czasami stuprocentowej pewności mieć nie będziemy, ale warto sprawdzić jak na pierwszy rzut oka wychwytywać takie zagrożenia. Po pierwsze nie łapmy się na konkursy internetowe, które są zwyczajnym słodzeniem. Jeśli w konkursie jest mowa o tym, że za jedno kliknięcie możemy otrzymać jakąś ogromną i wspaniałą nagrodę, to raczej jest to kłamstwo. Wiadomo bowiem nie od dziś, że za darmo nikt nic nie rozdaje. Być może nagrodę dostanie co stutysięczny użytkownik, ale pozostali zostaną oszukani. Często też oszustów można poznać po tym, że ogłaszają się w różnych miejscach w internecie, które nie są na takie konkursy odpowiednie. Na przykład, gdy strona z konkursem ma się pojawić w załączniku wysłanego do nam maila, możemy być w większości przypadków pewni tego, że raczej chodzi o oszustwo, a co więcej, być może w załączniku który mamy otworzyć będzie znajdował się niebezpieczny wirus komputerowy.

Na czym polega konkurs internetowy?

Kategoria: Konkursy
Tagi : , , , ,

Ekonomia uczy nas, że pieniądz nie rodzi się na drzewach, tylko jest zarabiany. Można go też produkować, ale jedynie poprzez to, że tworzy się nowe miejsca pracy, rozwija się gospodarkę i zwiększa się dochody. Podobnie jest z konkursami internetowymi. Jeśli ktoś oferuje w takim konkursie telefon do wygrania o wartości 1500 złotych, to należy mniemać, że telefon ten nie jest w postaci jałmużny. Nikt nie jest na tyle dobry, aby całkowicie obcej osobie dać taki telefon za darmo jeszcze w formie konkursu. Jakiś zarobek musi przecież tutaj dla osoby która dany konkurs internetowy tworzy istnieć. Dlatego więc, jeśli podmiot oferuje nam tenże telefon za jedyne 1500 złotych, to pewnie wcześniej będzie on wymagał tego, abyśmy do losowania po ten telefon zgłosili się sms-em, a one jak wiadomo w swojej cenie będą też posiadały marżę dla osoby, która je zbiera dla siebie. Dlatego nigdy żaden konkurs internetowy czy jakikolwiek inny nie był zrobiony z pobudek filantropijnych, tylko z potrzeby czystego zysku, którym kieruje się twórca danego konkursu.